Shipping & Returns

Leveringsregler 

- Vores mål er at inspirere og motivere dig til en aktiv livsstil. Derfor vil vi altid tilbyde vores kunder en hurtig leveringsmulighed over hele verden.
- Din ordre leveres til den adresse, du angiver, når du afgiver din ordre.
- Kontrollér altid, at du indtaster den korrekte adresse. Hvis du tilfældigvis indtaster en forkert adresse, bedes du kontakte os på hello@aimn.com så hurtigt som muligt.
- Kontrollér altid indholdet af din pakke, når den ankommer. Hvis noget mangler, er det dit ansvar at underrette kundeservice inden for 24 timer efter modtagelse af leveringen. 
- Hvis der er skader på din pakke, eller hvis du har mistanke om, at nogen har åbnet emballagen, skal du dokumentere dette omhyggeligt og kontakte os for reklamation. Angiv også, om noget af indholdet mangler. 
- Leveringer sendes normalt inden for 3-4 hverdage i Denmark (undtagen ved udsalg og store kampagner og releases).
- Vi sender som regel altid med Postnord My pack collect og Budbee. Fragtomkostningerne er 39 DKK
- Gratis fragt ved ordrer over 699 DKK

    Leverandør Vilkår Pris
    POSTNORD/BUDBEE 3-4 dage 699 DKK og over Gratis
    POSTNORD/BUDBEE 3-4 dage 0 – 699 DKK 39 DKK


    Returneringer

    Vi tilbyder i øjeblikket ikke gratis returnerin, det koster kun 39 DKK og vil blive fratrukket beløbet for det, du returnerer til os. 

    En returneret vare skal altid sendes tilbage med sin etiket, foldes sammen og tilbage i sin lille pose og selvfølgelig være i ubrugt stand uden makeup-pletter. Vi refunderer ikke produkter med pletter på. Hvis du opdager pletter på tøjet ved levering, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. 

    Vi har 30 dages returpolitik med fuld returret. 

    Vi sigter mod at blive mere miljøbevidste og træffe flere miljøvenlige valg. Sørg for at tænke dit køb igennem, både før og efter. Hvis du virkelig har brug for at returnere, respekterer vi selvfølgelig dette - det bliver jo ikke altid, som man havde tænkt sig :) 

    Returnering hos os er super nemt. Følg instruktionerne for at foretage en komplet og godkendt returnering:

    - Brug linket i din ordrebekræftelse eller gå ind på https://starreturns.easycom.com/#::aimn

    - Hvis du ikke sluser direkte ind i din ordre, udfylder du dit ordrenummer og din e-mail-adresse, og din returneringsproces aktiveres.

    - Markér det eller de produkter, du vil returnere

    - Vælg årsag

    - OBS! Kontrollér omhyggeligt, at dette stemmer overens med det, du lægger i din pose.

    - I sidste fase vises en forsendelsesetiket. Denne er tilknyttet din ordre og skal udskrives af dig. Sæt etiketten fast på din pakke.

    - Returfragt koster kun 39 kr og debiteres fra din oprindelige faktura.

     Vi har en behandlingstid på op til 14 hverdage ved returnering, ofte meget hurtigere - når vi har modtaget dine varer, modtager du en bekræftelse på e-mail.

    Vi refunderer ikke den oprindelige fragt, hvis du returnerer en vare. 

    Husk, at hvis du valgte Klarna-faktura, vil denne enten blive justeret eller refunderet. Hvis du betalte med kort, kan det tage et par bankdage, før du får dine penge tilbage. 

    Hvis vi mangler et produkt i din returnering, kontakter vi dig i første omgang og undersøger årsagen til dette. Vi er ikke forpligtet til at refundere et produkt, der ikke er inkluderet, hvis kunden ikke har ladet høre fra sig om dette tidligere. Se betingelser ovenfor om at kontrollere sit indhold inden for 24 timer. 

     Hvis det/de returnerede produkter er beskidte (makeup osv.) eller beskadigede, krediterer vi kunden 30% af produktets værdi.

    Vil du bytte til et andet produkt eller en anden størrelse? Så skal du returnere det tøj, du ikke vil beholde - returfragt tilføjes som normalt. Afgiv derefter en ny ordre på det, du vil bestille i stedet. Hvis den nye ordre ikke bliver fragtfri, kan du skrive til os på hello@aimn.com for at få hjælp.

    Hvis en pakke ikke afhentes, skal du muligvis betale et ekspeditionsgebyr.

    Vi tager forbehold for, at størrelser bliver udsolgt ved udsalg eller store kampagner. Vi kan derfor ikke garantere, at du beholder din rabat, hvis du afgiver en ny ordre. 

    Reklamation

    Hvis du vil lave en reklamation, så gå ind på

    https://starreturns.easycom.com/#::aimn

    og indtast dit ordrenummer og din e-mail-adresse. Vælg derefter hvilket produkt, du vil reklamere, ved at trykke på knappen "reklamation". Her skal du vedhæfte tydelige billeder af "fejlen" og derefter vente på svar fra vores kundeservice. 

    Hvis reklamationen godkendes, afholder vi returomkostningerne. Ved kontakt bliver vi enige om, hvilken løsning der passer til kunden. Vi vil altid gerne finde kreative løsninger, der gør kunden så tilfreds som muligt.

    Har du flere spørgsmål?

    Hvis du har brug for hjælp, bedes du kontakte vores kundeservice på hello@aimn.com eller gennem vores kundeservice-FAQ-sektion. Vi svarer på din forespørgsel inden for 48 timer fra mandag til fredag.